Гарантія

1. Гарантійний строк

Термін гарантії вказаний в карточці товару на сайті та гарантійному талоні. Сервісне обслуговування проводить партнер магазину – сервісний центр РЕМЗОНА (remzona.ua)

Строк гарантій відраховується з дати продажу. Підтвердженням дати продажу є оригінал розрахункового документа (товарний або касовий чек). У разі втрати гарантійного талону або чека – Ви можете звернутись в магазин для їх відновлення.

2. Обмін та повернення

Ми без проблем повернемо кошти або обміняємо товар, при наступних умовах:

  • із дня покупки не пройшло більше 14 днів 
  • виріб не має косметичних дефектів (подряпин, потертостей тощо). 
  • виріб повністю укомплектовано та збережені всі ярлики, заводські маркування та пакування.

Якщо Ви хочете обміняти свій пристрій на інший – зверніться заздалегідь в магазин та повідомте про свій намір. Це потрібно для того, щоб ми змогли підготувати для Вас заміну.

Якщо Ви із м. Київ – зверніться в пункт видачі замовлень на вул. Володимирська, 71

Якщо Ви із іншого міста – потрібно відправити товар Новою Поштою за наступними реквізитами – м. Київ, відділення №250, Чесніший Микола Борисович, 067 352 60 03.

Відправка повинна здійснюватись без накладного платежу та за рахунок відправника. Після відправки, повідомте співробітнику магазину номер товарно транспортної накладної.

Кошти не повертаються за надані послуги (доставка, встановлення програм, перенесення контактів тощо), витратні аксесуари (захисні плівки, скло та інше).

3. На що не поширюється гарантія

Сервісний центр може відмовити в гарантійному ремонті, якщо:

  • порушено цілісність гарантійних пломб;
  • є механічні або інші пошкодження, які виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб;
  • порушено правила використання, викладені в експлуатаційних документах;
  • було здійснено несанкціоноване розкриття, ремонт або змінено внутрішні комунікації та компоненти товару, змінено конструкцію або схему товару;
  • серійний або IMEI номер, що зберігається в пам'яті виробу, змінено, стерто або не може бути встановлено.

Гарантійні зобов’язання не поширюються на такі несправності:

  • комплектні аксесуари, витратні матеріали, такі як батареї або захисні покриття які мають властивості змінювати свої характеристики з часом, якщо відмова не відбулась через дефект в матеріалах або у виготовленні;
  • випадкові пошкодження, завдані клієнтом, або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів тощо);
  • пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);
  • пошкодження, викликані аварійним підвищенням або пониженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі;
  • пошкодження, викликані дефектами системи, у якій використовувався цей товар, або які виникли в результаті з'єднання та підключення товару до інших виробів;
  • пошкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації;
  • програмне забезпечення, яке не входить до комплекту виробу;
  • збереження інформації на жорсткому диску.